lördag

Igår var jag med mamma och Helena i malml och kökade på casa mia. Riktigt god mat! När vi hade käkat gick vi ner mot helenas gamla skola och hyrde film på hemmakväll :). Sen på vägen mot centralen så gick vi in i schlagertältet och tittade in en sväng.
När vi kom hem kollade vi på filmen och såklart somnade jag!

Idag vaknade jag klockan 8 och gick ner till systern min som kollade på film :), sen vid 9 gjode jag pannkakor som vi sedan käkade.Sen bar de av till farmor som gjorde mat. Sen kom papps dit så käkade vi god mat sen orkade jag inte med dom så jag gick upp och kollade på film, och somnade. Vaknade med otroligt ont i ryggen:(. Sen åkte jag hem.

Stackars Tilda haltar, vi vet icke vad hon har gjort men man ser att hon har ont :(.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0