helg!

Helt plötsligt är lovet slut! Ett välbehövligt lov måste jag säga, är inte alls lika trött som innan. Skönt det där med lov:)!

Igår skulle jag egenligen in till Malmö vid 10 och träffa underbara Nathalie och käka en god fukost på Espresso House. Men de blev lite ändingar i sista sekund. Vi bestämmde att vi skulle träffas någon annan dag istället, då vi kan va hela dagen.

Stannade hemma istället och tillbringade min tid med lille vovven. Och det märktes att det uppskattades. Vi gick en runda och lekte i snön. Sen hörde man Martina på radion, hon blev interjvuad om voltige. Då kände man verkligen hon känslan kom tillbaka! Härliga sprot! Efter det kom Helena hem från kul med voltige, som jag slapp detta året :). Vi käkade lite och kollade på tv.Sen blev hon osocial och gick in och duscha, då bestämde jag mig för att gå ut i trädgården med Tilda. Vi gjorde en halv snögubbe och busade en massa.

Senare kom äver Chasmine, och då hade vi skoj och lekte lite (:. Och jag plattade även hennes hår, som tog 1 timme och 10 minuter. Tänk att jag klarade av de! Härliga jag!

POSS!

Söta, älskade hund!

Kommentarer
Postat av: Natalie

: D

2009-02-21 @ 14:16:21
URL: http://nataliebrixland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0