hela världen är så underbar!

Här sitter man i sin ensamhet och lyssnar på underbara winnerbäck, och andra klockrena artister.

Dagen började att jag vaknade av lasse som alarm. Konstigt nog vaknade jag pigg och gick direkt ner till mamma, käkade frukost och kollade lite tv :).
Skolan var väl trevlig idag. Folket på skolan är ju lite speciella, alla har ju sin lilla charm.
Ekman och Magnus försökte få upp mitt självförtroende, men de misslyckades dom med x) , men finns det ingenting man kan så blir de svårt att tro på sig själv.
Enligt Marja borde de vara billigt att vara mina och rhodes föräldrar, vi roar oss med pennor. Hahhahaha, trevlig lektion det där.

Nu är jag sugen på att äta något, ska väl ner och göra det nu. Sen ikväll blir det träning, härligt ellerhur!?
 

Pussar


Kommentarer
Postat av: syster

Haha jag fatta typ bara hälften av detta inlägget:p

2009-02-25 @ 15:07:06
URL: http://pellskiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0