humör för en

Just nu behöver jag ta en liten paus från mitt pluggande och göra en lista!
det/den senaste:
Du åt? pepparkaka

Du drack? mjölk

Du kramade? rhode

Du tittade på tv med? Helena och mamma

Du satt vid datorn med? jag själv

Du sov med? fanten

Du skrattade med? mig själv, jag har hittat det roliga med att sitta vid datan

Du brottades med? vet faktiskt inte det!

Vad ska du göra imorrn? gå i skolan, sedan plugga inför matte och göra klart svenskan. Sedan ska jag ta en tur till örs för träning!

vad har du gjort idag? varit i skolan och pluggat, först med rhode sedan själv!

Va det kul? jadå!

Vad vill du ha? jullov

Vad har du för mkt av? fett!

Är du singel? det är jag!

Är du kär? nej, det är jag inte!

Vad vill du göra nu? ut och springa!

Planer till helgen? fredag, hem till nattis. Lördag vet jag ej, söndag ska vi ha avslutning med lag 4 sen träning!

Har du mer än 5 tröjor? verkligen!

Har du mer än 2 byxor? Yes!

Vill du sova nu? Nej, eller vet ej! Ska fundera på saken!



Kryssa i för det som stämmer in på dig:



Ensamvarg:

[ ] Du hatar att skratta

[ ] Du gillar inga djur

[ ] Du är oftast själv

[ ] Du umgås hellre med en bok en dina vänner, om du har några

[ ] Du har inte smsat på mer än 2år

[ ] Du är osocial



Antal: 0



Anorexiabarn:

[ ] Det sista du åt var ett halvt äpple, och det är det ända du åt idag

[ ] Skolsköterskan har ringt hem till dina föräldrar och undrat om du får mat

[/- inte tjock, men för stor på vissa ställen] Du tkr du är tjock

[x] Du säger emot när dina kompisar säger att du inte är det

[ ] Du börja tappa hår

[x] Du fryser ofta

[ ] Du äter knappt något



Antal: 2,5

Självförtroendes översvämmning:

[ ] Du älskar dig själv

[ ] Du är mkt snyggare än alla andra

[ ] Du älskar ditt utseende

[/] Om någon säger att du är ful blir du jävligt arg

[ ] Du skulle aldrig kunna va med i en sport som gör att du kan göra dig illa

[ ] Du småfnissar åt dina kompisar för du tkr att du vinner överlägset i snygghet



Antal: 0.5



Emo-typ:

[ ] du skär dig

[ ] du har svart hår

[ ] du bär ofta svarta kläder

[ ] du målar dig mkt svart runt ögonen

[x] du har dåligt självförtroende.

[ ] du vill dö



Antal: 1



Fjortis:

[ ] Du säger ofta da

[ ] Du andvänder "v" i alla meningar och ord du andvänder

[ ] Du har mkt smink

[ ] Du säger ofta fjortispower 

[/] Du bär ofta korta kjolar/linnen..

[ ] Du är 14



Antal: 0,5



Nörd:

[x] Du älskar att läsa

[ ] Du kan allting om datorer och sånt...

[x] Du skrattar och ibland råkar du nöffa till som en gris

[ ] Du bryr dig inte ett dugg om utseendet

[ ] Du älskar skolan,



antal : 2



Kärlek, vänner, familj & liv:



Är du kär? Nej, det har inte ändrats på denna minuten..

Är du tsm me nån? Nej

Har du varit tsm me ngn? hahah, ja antagligen. 

Skulle du kunna pussa ngn du var ihop med? ja

Gillar du henne/han? denna frågan förstod jag ej!

Har du fått nya vänner den här månaden? nja, kanske!

Vill du ha fler vänner? " man kan aldrig får för många vänner"

Har du för många vänner? som ovan!

Är du ovän med ngn? nej!
Är dina föräldrar fortfarande gifta? nej!
Är dina föräldrar skilda? då är dom ju det!

Har du riktiga syskon? ja!

Trivs du i din familj? nu gör jag!

Hur många bor du med? mamma, syster, jag , hund och katt. 4 + jag då

Vill du leva? ja, livet kan ju ha sina stunder

Är du lycklig? oftast

Hatar du ditt liv? det kan hända ibland
min juliga katt!

Kommentarer
Postat av: Martina

"är du singel? de är jag!" hahaha xD

2009-12-05 @ 11:48:44
URL: http://heavenisee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0