blöaöaörörörö, just nu känner jag så!

IIIIIIH, vet inte var jag ska ta vägen!?!!?!?
PANIK:(:(:(:(
Dagen var så super, sen bajsade den ner sig!
BAJS!!! :(
Jaja, min dag har i alla fall varit super!
Jag började med idrott 20 över nio, naajs med sovmorgon! På idrotten hade vi då någon slags kampsport eller vad det var, som var sjuuukans kul! Det var nog den roligaste lektionen på väldigt, väldigt länge :D
Efter det hade vi hemkunskaps-prov, som gick ganska bra. Ett VG på det :)
Har även blivit klar med min lilla elefant på bilden, blev sådär nöjd.. Men ändå skönt att vara klar! :)
Fick även veta att jag har VG i idrott, kul att Zanna (min gamla idrottslärare) sa att jag aldrig skulle kunna få ett G!
MOHAHAH PÅ HENNE :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0