2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag gjorde mycket som jag inte gjort förr, både bra och dåliga saker.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga faktiskt, måste komma på något till ikväll!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Lina och Per och Malin och Peter
4. Dog någon som stod dig nära? Ingen som stod så väldigt nära, men Mormor Inga!
5. Vilka länder besökte du? Danmark med klassen, Holland med laget och Cypern med familjen
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ja, en massa faktiskt.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 9 maj ;)! haha nej, massa datum har varit underbara
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag har förändrats och jag vågar stå för den jag är
9. Största misstaget? många saker som jag inte tänker ta upp här!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag har ju varit sjuk, men jag tror inte jag skadat mig!
11. Bästa köpet? Alla kläder
12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder& fika haha
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Det finns många saker som gjort mig glad
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Winnerbäck och en massa andra!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare tror jag!
16. Vad önskar du att du gjort mer? rest och umgåtts med vännerna!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? låtit folk trycka ner mig
18. Hur tillbringar du julen? med underbara familjen!
19. Blev du kär i år?
20. Favoritprogram på TV? scrubs hahah
21. Bästa boken du läste i år? TWILIGHT
22. Största musikaliska upptäckten? vet inte haha
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? massa kramar!
25. Något du önskade dig men inte fick? systemkamera ;P
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Firade hemma och träffade vänner
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? att han försvan hahah
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? enligt maritna har den förändrats så jag kan ju inte säga som vanligt
29. Vad fick dig att må bra? alla vännerna
30. Vilken kändis var du mest sugen på? robert pattinson
31. Vem saknade du? honom hahah
32. De bästa nya människorna du träffade? Jag har träffat många nya fina människor

lägger in bilder sen om jag hinner, annars kommer dom imorgon!

Ha nu ett super gott nytt år och välkomna nu det nya året ordentligt, för det ska jag! :D

PUSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0