timbuktu!

Nu är man tillbaka i vardagen igen.. Vet inte riktigt om det är bra eller dåligt? Lite stressig blir man väl, men man känner inte att man slösar bort tiden på ingenting. 
Lektionerna började iallafall som vanligt. Min första lektion ver då tyska.. Verkligen underbart, jag som älskar tyska. BLÖÖÖ! 
Idag har jag även gjort några försök till att städa mitt rum efter mammas irriterande tjat. Men jag känner att jag inte har slutfört mitt uppdrag. Vilket kommer göra mamma rasande!!
Om 11 dagar blir jag 15 år, det var på tiden! Låter så litet med fjorton och får många kommentarer om fjortis även om fjortis är något helt annat. På min födelsedag ska vi vara med på två uppvisningar, både med la 4 och 1. Vilket jag inte ser sp mycket fram emot.. Dagen innan ska bi på begravning för mormor Inga, som sorligt vis har gått bort för någon vecka sedan.. Även om det inte kom på oväntat blir man ju ändå ledsen. <3

Nu ska jag se om jag orkar fixa till rummet igen!

LYSSNAR PÅ UNERBARA TIMBUKTU!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0