Underbart!

Sista dagen på praon idag, skönt med sorjligt. Otroligt söta ungar! Slutade vid lunchen idag, så vi åkte till mobilia och käkade lunch och kollade i affärer. Hittade en jacka, så morfar kom och köpte den till mig. Underbara morfar!
Vid halv tre tiden kom Eddie också. Så vi begav oss iväg mot åkarp. Kom till mig och hälsade på Tilda och lämnade saker. Sedan hem till Chasmine och chilla och sånt!
Efter det har jag och Nattis köpte glann och gungade, då kom en kille på 5 år och en tjej på 6 år. Så sa killen " ska jag sparka dig på snippan?" !! Sånt säger väl inte 5 åringar ?
Lekte på studsemattan och tog en lång tur med hundarna.


PUSS

Kommentarer
Postat av: Matilda

haha du anar inte vad 5-åringar säger! :P :S

2009-04-25 @ 17:13:05
URL: http://matiildo.blogg.se/
Postat av: Natalie

sjukaste ungen!.. :/

2009-04-25 @ 22:36:18
URL: http://nataliebrixland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0