tjenixen!

Nu har det varit påsk, härliga påsk!
I fredags åt vi påskmat hos kusinen. Trevligt värre!
På lördagen var det så härligt väder så jag la och mös på studsemattan! Och jag hann också med att städa mitt rum, eftersom vi skulle ha kalas dagen efter(:! På kvällen gick jag ända till burlövs gamla hem för att träffa chasse. Vi lekte lite vid hennes roliga dator och käkade mumsgodis. Efter det - 11 - halv 12 åkte vi in till kyrkan och gick på gudstjänst. Riktigt tråkig gudstjänst, men tur att där fanns så roligt folk som underhöll mig :).
Igår fyllde bästa syster år! Vi började med att åka och träna lag 4. Efter det åkte vi hem och duschade och plocka undan det sista inför kalaset. Sen hade vi ett litet kalas! - GRATTIS SYSTER 20 ÅR<3
Inatt sov jag typ inte alls, somnade vid 10 till halv 2. Sedan var jag vaken till halv 5!
Gick upp vid 7 och käka och sånt, sedan blev det pilgrimsvandring med konfan! Härligt med kristna folk säger jag bara!

Ikväll bler det mys med syrran tror jag!

POSSHAJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0