lång dag!

Igår fick man en riktigt skrattanfall! Tog lång tid innan man kunde smälta det! :)

Har hunnit med mycket bra saker idag, har inte slösat en enda krona på dåligheter! Nöjd!!!

Dagen började med att åka till stallet för att stå i cafeterian. Kom dit vid halv 9 oxh åkte hem vid 1!
Åt en massa mackor, men bara en halv kaka. Bra för att vara jag!

Efter det stannade jag och helena förbi obs, hon handlade cider på systemet. Busigt av henne.
Kom hem och tog mig en dusch, sedan vidare med nattis till malmö.
Hon köpte 2 tröjor och bytade om i en gränd, mycket på en tur i malmö.
Sedan kom hennes farmor och farfar och hämtade oss. Åkte med dem hem till Lina för att planera inför Holland!
Man har även konstaterat att jag hänger med mitt underbara team!










Kommentarer
Postat av: Martina

jaaaa :D

2009-04-26 @ 12:07:25
URL: http://baloooo.blogg.se/
Postat av: Natalie

Wihaaaa :D strålande!

2009-04-27 @ 22:11:11
URL: http://nataliebrixland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0