snnöööö :D <3

Halloj du glade !

länge sen jag skrev ! Fast ofta någon skulle bry sig :$
aja, under denna tiden har det hänt ganska mycket bra saker :D
Voltigen är bra, ny mobil och snö !
Allt e bara för najs !

Igår va jag med min bajs !
Vi va hos henne och kollade i GAMLA skolkataloger(:
Såg många i min klass som va otroligt söta ! Ganska kul faktiskt.
Sen hade vi snöbollskrig. Sen gick vi förbi sara och hade lite krig med henne med.
Eller ja, nattis och sara mot mej :( ! höhö !
På vägen hem skulle jag bara skoja med nattis och putta henne mot busken. men då åkte hon rakt gemon busken och fick en massa snö på sig !
Srattade så jag höll på att dö -.- !

älskar dig bästis <3

Kommentarer
Postat av: natalie

haha fan ta daj bajskorv! men det var kuuul XD ahhahahahaha

2008-11-22 @ 18:45:48
Postat av: Sara

HAHAHA som vi tog dig!

2008-11-23 @ 14:32:06
URL: http://popcornskungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0