tjullahej ´!

nu har de varit jul ! va sjuk, men annars va de en mysig jul med en massa fina julklappar ! Och har för första gången varit på midnattsmässa i kyrkan ! inte trevligt när man har feber! men nattis polkagrisar gjorde susen ;D !!
jag har ändrat om i mitt rum och lite sånt. gjode de själv ;)  för jag är så busig !
borde börja skriva lite oftare här, för de känns faktiskt lite mysigt på något sätt! inte för att folk kollar på vad jag skriver men de kännt bra ändå ! HAHA !

ville bara säga att Natalie brixland, chasmine österberg, helena svensson och ellinor christensson äv väldens underbaraste kompisar och systrrar.. !
Tack för att ni finns bästa ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0